1. Zabezpiecz swoje mienie

  • Jeżeli to możliwe użyj dostępnych środków w celu ratowania swojego mienia oraz zapobieżenia szkodzie lub zmniejszenia jej rozmiarów. Warto zrobić zdjęcia, mogą przyśpieszyć proces likwidacji i wypłatę odszkodowania.

2. Zgłoszenie szkody

  • Skontaktuj się telefonicznie z ubezpieczycielem lub zgłoś szkodę online. Numer infolinii znajdziesz na kartoniku, polisie lub stronie www ubezpieczyciela. Jeżeli uszkodzenia mogły powstać w wyniku przestępstwa wezwij Policję.
    Przy szkodzie komunikacyjnej warto wypełnić: oświadczenie sprawcy.

3. Oględziny

  • W celu ustalenia rozmiaru szkody może być konieczne przeprowadzenie oględzin, wówczas likwidator skontaktuje się z Tobą telefonicznie aby ustalić miejsce i termin wykonania oględzin.

4. Decyzja i wypłata odszkodowania

  • Na podstawie zgromadzonej dokumentacji ubezpieczyciel podejmie decyzję o wypłacie odszkodowania.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń do nas.

  • 604 452 167

KONTAKT

  • ul. Poniatowskiego 80

  • 37-450 Stalowa Wola

  • 604 452 167

  • 15 642 71 17

  • biuro@7ubezpieczen.pl

GODZINY OTWARCIA

  • Pon – piąt 9.00 – 17.00